onsdag den 2. maj 2012

Michael Jackson konfirmand

Jeg har lavet et par konfirmationskort med en silhouette af Michael Jackson. Jeg ved godt, at ikke alle er vilde med ham, men jeg synes hans silhouette er lidt sej.

Stemplet som jeg har brugt til næsten alle mine konfirmationskort er fra Scrapper.
De sidste par kort jeg har lavet, har jeg klippet årstallet af, efter dårlig erfaring med resterne af konfirmationskortene fra sidste år...

Jeg har punchet et par stjerner til pynt.

Tak for besøget og fortsat god forårsaften.

2 kommentarer:

KFE Design sagde ...

Hvad gjorde man før man fik en silhoutte - jeg må vist prøve at finde Michael Jackson. Vores barnebarn er temmelig vild med ham, så han må vist på hans fødselsdagskort

Gitte sagde ...

Det er bare nogle seje konfirmationskort. Dem er jeg vild med. Har du selv lavet siluetterne ( dem pigerne og M.Jackson) eller er de fra silhouetteonlinestore ?