fredag den 27. april 2012

Konfirmation med seje tøser

Endnu et konfirmationskort...
Tja... Nu vil jeg altså gerne snart i gang med noget andet, men man kan jo heller ikke bare stoppe, før konfirmationerne er ovre.

Silhouetten har hjulpet mig med de seje tøser.
De var ikke rigtig til at stå for.

I baggrunden har jeg stemplet en border med en EK punch. 
Og selvfølgelig et par bling bling...

Så står weekenden for døren og selvom himlen er meget mørk og stormfuld lige nu, så håber jeg alligevel på godt vejr i weekenden, så jeg kan komme lidt i haven.

Tak for besøget og rigtig god weekend.

2 kommentarer:

Trine sagde ...

Jeg kan sagtens følge dig, Louise. Selvom jeg i år troede jeg var smart og startede tidligt på konfirmationskort, så jeg ikke kørte træt i dem, er det godtnok ved at være tæt på nu. Nok også fordi der nu kommer bestillinger ind sådan *lige op over*.

Men det er fine kort, du laver. Også selvom du selv er ved at vøre træt af dem ;-)

Annette / aka sagde ...

Det er nogle rigtig flotte konfirmationskort. Elegant med de silhuetter.
Ja, det er fast arbejde at være kortleverandør til alle de konfirmationer....hihi.
God arbejdslyst - og god weekend.