onsdag den 11. april 2012

Fodbolds telegrammer

Jeg har lavet et par store telegrammer til forbold interesseret drenge konfirmander.
Baggrunden har jeg stemplet med et gitterstempel fra Kaiser craft

Jeg har givet gitterstemplet lidt glitterlim, for at pifte det lidt op.
Fodboldstøvlerne og fodbolden er lavet på Silhouetten

Fodboldboarden er også lavet på Silhouetten. Den er lidt sjov synes jeg.

Inden i telegrammerne har jeg stemplet et par fodbolde for at markere skrivefeltet.

På den anden side inden i kortet har jeg sat en Spellbinders label til at sætte penge i.

Tak for besøget og fortsat god aften.

3 kommentarer:

KFE Design sagde ...

Du viser endnu en gang nogle spændende kort, hvor du har brugt silhouetten. Den er fantastisk. Fodboldboarden er også super fin og det samme med støvlen. Dem må jeg bestille. Jeg har fodbolden.

Karin sagde ...

Hej
Jeg har aldrig hørt om silhouetten, så jeg må spørge - hvad er det og hvordan fungere den, for det er super fint dette fodboldkort.
mvh Karin

Louise Hou sagde ...

Hej Karin.
En Silhouette er en elektrisk skæremaskine, som man sætter til en computer. Den ligner lidt en printer, men i stedet for at skrive, så skære den. Så har man et design/skæreprogrsm, hvor man kan købe eller selv designe skærefiler. På den måde kan man skære designet ud i alle størrelser, dog max 30x60 cm. Den er helt fantastisk. Du kan prøve at gå på YouTube og søge på Silhouette Cameo, så kan du se hvordan den fungerer.