fredag den 11. maj 2012

Donnas Slot

Min søde niece havde fødselsdag for lidt siden.
Så var det jo oplagt at lave Donnas smukke Slot.

Jeg har ikke sat for meget pynt på, for jeg synes slottet er så sødt i sig selv.

Jeg synes ikke, der var plads til så meget tekst, så jeg satte vimplen på med prinsessestempel og lavede hendes navn på Silhouetten.
Det er endnu en skøn ting ved Silhouetten. Man kan skrive alt i alle mulige skrifttyper og i lige den størrelse man har brug for. Fantastisk :-)

Tak for besøget og ha en fantastisk weekend !

2 kommentarer:

Karina Beck sagde ...

Superfint kort.
God weekend.

Lone Krieger sagde ...

Hvor er det bare fint. Sidder her og sukker fordi jeg ikke kender nogen små piger der ville dåne hvis de fik sådan et kort ;o) Har i øvrigt lige kigget lidt ned over dine sidste indlæg og jeg må sige at jeg har da fået nogle super fede ideer til drengekort. Den MJ silhouette er da bare for sej. Super ideer til drengekort, tak for dem. Tror lige jeg lægger mig på som følger af din blog ;o)