onsdag den 11. juli 2012

Ferie med Shopping

Efter en dejlig ferie i Norge har jeg fået pakket alt det nyindkøbte scrapsager ud.
Der er mange lækre scrapbutikker i Norge. Denne gang fandt vi den største scrapbutik, jeg nogen sinde har set. Den hedder Bikuben og ligger i Strømmen tæt på Oslo.


Her er lige et par billeder af de første reoler jeg stødte på da jeg kom ind i butikken. Det ene billede var en reol kun med træstempler...
Jeg var bare slet ikke til at få med ud af butikken igen.

Og det her var så hvad jeg fik slæbt med mig hjem.

 Jeg faldt for en masse lækre stempler og en masse nyt papir.

 Jeg er blevet helt vild med Magnolia dies. De er bare sa flotte og super gode.

Og et enkelt træstempel og de flotteste bling bling, som jeg desværre kun har kunne finde i Norge.

Tak for besøget og fortsat god onsdag aften.

1 kommentar:

KFE Design sagde ...

Det ser virkelig ud til at have været noget af en kunst IKKE at komme hjem med mere. God arbejdslyst med alle dine nye ting.