lørdag den 14. juli 2012

Chaplin på sommerkort

Nu har jeg endelig fundet den helt perfekte stempelsværte til mit elskede skystempel fra Hero arts.
Jeg har brugt den der hedder Pool mid-tone også fra Hero arts. De har de mest fantastiske stempelfarver synes jeg. Og jeg synes de er super gode.

Stakittet og græsset er lavet med dies fra Magnolia. Jeg er helt vild med stakitter, og det her er nok det sødeste jeg set endnu.
Myrene og solen er lavet med QuicKutz dies og Chaplin er lavet på Silhouetten.
Selve kortet er lavet med Spellbinders Lacey Circles og Standard Circles Small.

Tak for besøget og rigtig god søndag.

2 kommentarer:

Heidi sagde ...

Hvor er det skønt og vil give dig ret med stakittet - love it :) Og det sammen med stempel sværterne, de er nemlig for skønne og har også en lille samling hjemme :)

KFE Design sagde ...

Endnu en fin Chaplin - den er rigtig fin. Den må jeg finde. Fortsat god weekend