tirsdag den 3. januar 2012

Godt nytår

Rigtig godt nytår til jer alle :-)

Nu håber jeg virkelig på, at jeg får mere tid til at scrappe.
Jeg fik næsten ikke scrappet i hele december måned, så jeg trænger meget til at scrappe.

Jeg startede det nye scrap år med at lave dette kort med en sød gyngende pige.

Papiret er fra "My Mind´s Eye".
Jeg er helt vild med det, så jeg har en del af det :-)
Stemplet er fra Hobbyboden

Og ja selvfølgelig pyntet med lidt bling bling...

Tak for besøget på denne blæsende aften og hold på hat og briller i nat.

2 kommentarer:

Helle Åbyen sagde ...

Også rigtig godt nytår til dig søde.
Hvor er det et flot kort, kommer helt i forårsstemning....
Flot stempel du der har fået fat i.

Heidi sagde ...

Skønttttttt kort og den sille ak ak jeg håber engang sådan en flytter til mig ;)
Rigtig godt nytår