søndag den 15. januar 2012

Drengekort

Her i weekenden har den stået på drengekort.
Jeg har skåret en masse små fodbolde ud på Sille, som jeg så har samlet og pyntet.

Jeg har pyntet med bling bling...

Lidt flere bling bling...

Og lidt glimmer.
Det var lidt svært at finde noget drengepynt, synes jeg, så det måtte blive til det her.

Til sidst vil jeg lige vise mit nye personlige stempel.
Jeg har købt det hos Chris over ebay, så det kommer helt fra Malaysia.

Tak for besøget og fortsat god søndag med dejlig solskinsvejr.

4 kommentarer:

KFE Design sagde ...

De er bare super fine. Jeg kan godt se, at jeg snart må finde ud af, hvordan silhouetten fungerer.

Helle Åbyen sagde ...

Hvor er de blevet flotte. Simon er helt vilde med dem, så jeg må vist i gang.... Hvad med kjolerne??

Heidi sagde ...

Hvor er de bare seje - og her i huset er vi jo fodbolde tosse :) LÆKKERT stempel, ahhh ville gerne eje dette men ak har ikke haft mod på at bestille på ebay endnu

Karina Beck sagde ...

Seje kort! Godt at vide at de er skåret på Sille.. !
Sødt personligt stempel.