tirsdag den 1. januar 2013

Jubii...Nyt Scrapværelse

 Først vil jeg lige ønske alle rigtig glædelig jul og godt nytår...Bedre sent end aldrig.

Jeg har desværre været meget inaktiv på min blog den sidste måned. Men her kan i se hvorfor :-)
Vi er i fuld gang med at bygge til i vores lille hjem, og jeg er derfor så heldig endelig at få en MEGET LÆNGE ønsket scrapværelse. Og nu er det endelig færdigt, og jeg er i fuld gang med at flytte ind.

Min søde far har lavet denne papir reol til mig. En noget udviddet udgave af den sidste han lavede til mig :-)
Ovenpå reolen er der en dejlig stor stå bordplade, hvor jeg kan bruge min Silhouette og Bigshot på.

Jeg har fået et 3 meter langt bord til at arbejde ved og endelig har jeg fået mine punch op at hænge, men jeg har desværre købt for lidt stænger til dem, så jeg må vist på bsøg i Ikea igen.

I den anden ende af værelset har jeg fået en masse hylder til mit Ikea kasse system. Jeg har brugt Silhouetten til at skære tekst ud af vinyl til kasserne.

Det bliver bare så fantastisk, når jeg får det hele på plads. Før havde jeg mine scrap ting i kommoder og reoler i stuen, og i kasser på kontoret ovenpå, og resten i kasser på loftet. Det var altid spændende, når jeg skulle finde noget.

Tak for besøget.

4 kommentarer:

Birgitte Høgh Steen sagde ...

FOR SULEN DA.... Louise hvor er du HELDIG. Det er da det vildeste rum, okay, dit bord er større end mit rum, hi hi. Jeg kan godt forstå du er vildt glad.
Håber snart vi ses. knus

KFE Design sagde ...

Tillykke med det nye rum. Det er da et fantastisk skab til papir, som din far har lavet. Det andet er osgå super fint - tænk sådan en flot orden, man kan have. Glæder mig til at se de nye ting, der kommer på bloggen fra dig i dedt nye år.

Michelle sagde ...

Åhh hvor er det fint dit rum... Jeg vil lige høre, hvad er det for nogle stænger du bruger til dine punches?

Louise Hou sagde ...

Stængerne jeg bruger til punch er de billige køkkenredskabsstænger fra Ikea. De er 1 mtr lange og har Artikelnummer: 300.726.46