lørdag den 6. august 2011

Små hurtige kort

Her en lidt af produktionen fra vores ferie. Når jeg ikke ved hvad jeg skal lave, så laver jeg altid små rest kort.
Jeg skar nogle forskellige designs ud hjemmefra på Silhouetten. Bla. drengecyklen, som jeg synes er rigtig sød til drengekort.

 Jeg er helt vild med Martha Stewart Vandlilje punch...

Det bedste køb jeg gjorde, da vi købte Stampin up, var denne punch, hvortil jeg købte 4 "ramme" stempler, som passer lige dertil. Så er der lige plads til en lille tekst indeni. Jeg er helt vild med dem.

Tak for besøget og rigtig god weekend!

1 kommentar:

Camomilla sagde ...

Altid dejligt med lidt kort på lager. Kort nr. 3 (øverst fra venstre) kan jeg rigtig godt lide! Det giver en super effekt med stenene. Og i øvrigt meget flotte tekster m. rammer - det lyder til at være en godt køb - godt ser det i hvert fald ud. Ha' en skøn dag! Kh Camilla / camomillas.blogspot.com