lørdag den 28. maj 2011

Masseproduktion

Så fik jeg endelig lavet forringe weekends masseproduktion færdig.

Jeg er helt vild med gamle billeder...

Og jeg har selvfølgelig brugt MASSER af bling bling.

Og jeg har endelig fået fingerne i QuicKutz flourish ved hjælp af fantastiske Scrapsisters forum, hvor man kan efterlyse ting, få hjælp eller komme med gode ideér.

Jeg har igen syet rundt i kanten på alle kortene.

Nu vil jeg trodse vejret og gå i haven på jagt efter rabarber.

Rigtig god weekend!

3 kommentarer:

Hanne sagde ...

Sikke et flot arbejde !! Dem er jeg da helt vild med. Nu er det jeg godt kan blive lidt misundelig på alle jer med spellbinders. Er "spellbinders" knivene man sætter i "Big Shot"?

Helle sagde ...

Hvor er det nogle skønne kort du har lavet, de er bare så flotte med den spellbinder som kortbase.

Helle Åbyen sagde ...

Jamen bette veninde .... Hvor er de bare blevet flotte, tror jeg skal have gang i den spellbinder, - og det kan da vist kun gå for langsomt.