tirsdag den 29. marts 2011

Nyt kuvert kort

I mandagsklubben viste Birgitte os et vildt flot kort, hun havde lavet.
Jeg lånte hendes lækre Spellbinders, så jeg også kunne prøve at lavet et kort magen til.

 Jeg lånte også hendes QuicKutz Swirl...

Det smarte ved dette kort er lukningen med Spellbinders. Det er sjovt at lave kort lidt anderledes end man plejer.
Nu kan jeg bare ikke undvære den Spellbinders... Må nok hellere bestille den...

Jeg har brugt:
- Spellbinders "Labels 6" Die
- QuicKutz "Leaf" Die
- QuicKutz "Swirl" Die
- EK Success "Blomst" Punch
- Marianne Design "LR0121" Die

2 kommentarer:

Helle Åbyen sagde ...

Hold nu op hvor er det bare smukt. Havde man bare alderen til at skulle konfirmeres,men den går nok ikke???
Glæder mig til vi ses. Knus

Home sweet home sagde ...

Et nydelig kort du har laget:)
Flot blog du har:)
Har lagt meg som følger hos deg:)
Ha en fin fi kveld.