onsdag den 16. februar 2011

Kuvert kort

Jeg har fået en rigtig god foldeopskrift på dette kuvert kort, af en veninde ;-)
Så kan jeg endelig få brugt noget af alt det scrappapir jeg har overkøbt mig.

Jeg har lånt en vildt lækker die med blade...

 Jeg måtte lige have et par små myrer med...

 Jeg har sat en eyelets i, så jeg kan lukke kuverten med Scrapper´s floss

 Inden i kuverten ligger kortet til at skrive på. Jeg har stemplet det rundt i kanten og sværtet det lidt med Cat´s eye.

Jeg har brugt:
- Sizzix "656064" Die
- QuickCut "Ants" Die
- EK "Circle scallop" Punch
- EK "Retro flower" Punch

Se så lige et lækkert halstørklæde min fantastiske kreative mor har strikket til mig.
Det er bare super blødt og dejligt, og lige hvad man har brug for her i kulden og sneen.

Ingen kommentarer: